Republic of Malaysia | International Campaigns Resources

July 26, 2008

Backdoor Listing : KJ Daim KLSecurities

Filed under: Ko Yem Binjai — Tags: , , , , , , , , , — Nun Ha Alliance @ 9:54 am

IS MALAYSIA OWN BY UMNO ? or UMNO is ADMINISTRATOR ONLY


To know more details about this, one must understand ACA check on the
Melayu Petronas KL Securities Daim UMNO KJ Singapore deals connection.

Kheri ni budak kecik. Dia tak paham. Dia belum kena main lagi.
Dia tengah pekak, macam budak kecik.
Daim tu sukses dalam business, dalam banyak banyak business, cuma satu je
yang dia betul sukses. Yang lain ha’prak.

Cek, Daim ambil Bank Bumiputera Indonesia. Siapa bantu dia dapat 53% pada pagi tu.

Siapa breakfast jam 5.30 pagi WIB sehingga jam 8.30 am?

Kenapa Daim sibuk di KLSecurities? Kenapa Petronas jadi sasaran?
Kenapa Semua ke Petronas?
Untuk sesiapa nak masuk Petronas, kena ingat dulu, masih banyak Ex-Petronas Exec
yang lebih layak, dari ambil pengaruh luar.

SO, careful with the next step. CIMB Najib Razak tengah kelam kabut.

Tapi heran betul lah, Melayu masih tak sadar siapa tonggeng siapa ?

Konklusi : Ramai yang lupa bahawa ramai yang tahu, tapi mereka lupa dan ingat kan orang lain tak tahu. so satu hari nanti. Kes ni sama dengan kes Anwar lawan Ghafar Baba dulu. Heran nya surat khabar tak keluar berita berita ni. Semua takut lesen kena tarik.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: