Republic of Malaysia | International Campaigns Resources

August 14, 2008

Bapak Kamu Tak Ajar? Hal Rambut Panjang?

Filed under: Ko Yem Binjai — Tags: , , — Nun Ha Alliance @ 1:03 am

Jari Kelingking vs Pemimpin, Politik, Perusak

Subuh 24 May 2008. Anak Kudus

Dulu aku menentang. ..Sebab aku ada “INGAT”an…read on

..“kau dah besar, kau dah pandai, kau jagalah diri kau” sebaiknya. Ingat pesan aku? “TULIS”

Waktu aku “jilat kaki lima orang” kali pertama dulu…“Kawan lah”. Ber Kawan-Kawan. Tapi, masa tu sebagai sador nya aku bukan macam si budak kaya Jepun tu, aku “anggap dia sebagai sedara tenggek yang ke 3”. Sampai sekarang. Kau ada sedara tenggek? “CARI”.

Jauh perjalanan, banyak belanja. Banyak lah penyakit. Banyak lah pengalaman. Beza…Mirip kamu. Ada dua bibir. Bukan 4…BACA…TULIS.

Add to Technorati Favorites

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

